close


I should never think 
我永遠不該這麼想
What's in your heart 
妳的心到底想些什麼
What's in our home 
我們擁有什麼 
So I won't 
所以我不會去想


You'll learn to hate me
妳將學會如何贈恨我
But still call me baby 
但仍叫我寶貝


Oh love 
噢!我的愛
So call me by my name 
所以就用我的名呼喚我吧
And save your soul 
然後拯救妳的靈魂
Save your soul 
救贖妳的靈魂
Before you're to far gone 
在妳遠離之前
Before nothing can be done 
在一切都無法挽回以前


I'll try to decide when 
我會試著決定什麼時候
She'll lie in the end 
最後她會說謊
I got no fight in me 
我內心並不是沒有掙扎
In this whole damn world 
在這個該死的世界
So hold off 
所以不要靠近
She should hold off
她應該遠離
It's the one thing that I've known 
這是我唯一所知


Once I put my coat on 
一旦我穿上大衣
I coming out in these all wrong 
我抽離這些錯誤
She standing outside holding me 
她在外頭抱著我
Saying oh please 
說著 噢 拜託
I'm in love 
我在愛河裡
I'm in love
我在愛河裡

Girl save your soul 
女孩 拯救你的靈魂
Go on save your soul 
快 拯救你的靈魂
Before it's to far gone
在還不是太遲的時候
And before nothing can be done
在一切無法挽回前


Cause without me 
因為 沒有了我
You got it all 
你擁有全部
So hold on 
所以把握住
Without me you got it all 
沒有了我你擁有全部
So hold on
所以把握住
Without me you got it all
沒有了我你擁有全部
Without me you got it all
沒有了我你擁有全部
So hold on
所以把握住
Without me you got it all
沒有了我你擁有全部
Without me you got it all
沒有了我你擁有全部
So hold on
所以把握住

arrow
arrow
    全站熱搜

    ilk0307 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()